сряда, 28 август 2013 г.

Чушки "Бюрек"

Мъжът ми обожава печени червени чушки с яйце и сирене.Снощи му изпаднаха чушки и по нощите поиска да вечеряме чушките вместо това,което имахме готово :) (мъжка му работа).
Реши да се включи в готвенето и сам си изпече чушките :) понеже аз не харесвам този вид ядене си изпече толкова,колкото за него и да му останат мъничко за обяд на другия ден :) 



 Рецептата е елементарна и става за нула време,естествено ако има кой да ви изпече чушките :) 
Такаааа ето и продуктите ,които използвах за 5 средно големи чушки 

около 200 гр. сирене



 2 яйца



 Реших да добавя и чубрица към сместа и се оказа,че става дооооста вкусно ,дори и на мен ми хареса след като си опитах творението :)
Сол не слагам,защото сиренето си е достатъчно солено 
Смесваме продуктите като ги намачкваме



Тук идва най-хубавото,помните ли тавата в която правих прекрасния италиански хляб Фокача , и че ви казах ,че обожавам пергаментова  хартия за готвене,защото не се цапа,е ето сега е момента да използвам същата тава след като направих хляба и ме изненадаха с чушките :) 
Наръсваме я с малко олио или зехтин 
Напълваме си чушките със сместа и ги нареждаме в тавичката. Извинявам се предварително за вида на чушките,но мъжа ми изяви желание и да си ги избели сам и както очаквах ги поскъса и сместа леко излезна извън чушките,но все пак е прекрасно гогато ми помога в готвенето :) по негов си начин :) 



 Поставяме ги да се пекат във фурната на умерена температура,не мога да кажа точно минути ,защото си ги наблюдавам ,но някъде около 20 са напълно достатъчни .
И ето готовата рецепта преди да бъде безмилостно изядена :) 
Големи целувки и BON APPETIT  
 

Вкуснотийките на В. Template by Ipietoon Cute Blog Design