сряда, 30 април 2014 г.

Палачинка с наденички на фурна

Здравейте отново ,приятели.Днес ме е обзело вдъхновението да пиша.Така и така съм в болнични и ми е ужасно зле,но вече не ме свърта ,та поне да свърша нещо полезно :)
Днешната рецепта е изключително лесна,бърза,а на всичкото отгоре е и мнооооооооооого вкуснааа.
Готова е за има няма 30 минути с печенето.
Единственото ,което ви трябва е 

Брашно,наденички и 4 яйца.
Хем бърза,хем много лесна :) Какво по-добро от това.............

 Взимате си един тигана,ако имате оребрен,ако не на скара или на парти грил.Слагате да се загрее хубаво,в случая оребрения тиган или каквото ще ползвате и печете от всички страни наденичките.



През това време правите палачинково тесто както си знаете,без да слагате сол,защото наденичките са солени .Направете го само с яйцата,вода и брашно,защото ако сложите и прясно мляко ,тестото ще стане доста жилаво.


Както и да го гледате до тука няма и 10 минути :)
Намазнявате тавичка и изсипвате вътре тестото.Върху него пускате наденичките с малко от тяхната мазнина ,която е останала при печенето.


Слагате ги в не загрята фурна,за да може тестото да се издуе иначе рискувате топлината да убие този процес.Първо за 10 минути се пекът само на долен реотан,после пускате и отгоре при нагласена температура от 190 градуса.

Крайния резултат ще ви изненада много и то в добра насока :)
Целувки от мен В. и BON APPETIT





 

 
 

Вкуснотийките на В. Template by Ipietoon Cute Blog Design